AutoGK probleem, Select PGC

Status
Niet open voor verdere reacties.

lloydvdw

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
68
Hoi, ik ben sinds kort een tutorial gelezen hoe ik 'perfecte' dvdrips kan maken (met behulp van DVD encrypter en AutoGK). Alles verliep goed, ik heb al een paar dvd's succesvol kunnen rippen.
Maar, nu wil ik Finding Nemo Rippen.
Er is me gezegd geweest dat ik als input file de grootste *.IFO file moet kiezen. Dit deed ik, maar er verschijnt nu, dat ik uit 1 van de PGC's moet kiezen. (zie screenshot => http://img253.imageshack.us/img253/6857/autogk.jpg )

De film duurt inderdaad 1u36min, zoals er staat in de lijst. Maar welke PGC ik ook kies, hij ript steeds de 2u12min versie (met de making-of en interviews erbij).
Dit is behoorlijk irritant want, het rippen zelf duurt meer dan 4 uur op mijn oud laptopje met amper 1 Gig RAM.

Hier ( http://img525.imageshack.us/img525/6779/ifofile.jpg ) is een lijst met de verschillende dvd bestanden waaronder de *.IFO files. Ik heb andere *.IFO files geprobeerd, maar die zijn te kort om een volledig film te kunnen bevatten.

Weet iemand hoe ik hier in dit geval ervoor zorg dat AutoGK het correcte deel van de DVD - de effectieve film dus - Ript, en geen andere extra's?

Alvast bedankt!
 
Ik weet het ook niet goed,:eek: maar kan je niet gewoon ouderwets die zooi die je niet wil eraf knippen. en dan rippen? :eek:
Of zeg ik nu iets heel doms:|.

mvg,
pc
 
Nee, want er gebeurd iets raars, hij ript de 2u12 versie, maar het geluid klopt ook niet raar maar waar. Er gebeurd iets raars, en het ligt niet aan de dvd want die werkt perfect. Ik vrees dat ik de film zal moeten downloaden :).
Toch een oplossing is altijd welkom, voor moest dit probleem zich nogmaals voordoen.
 
Oplossing

Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb.
Je hebt de mogelijkheid om IFO's appart te rippen, vb: je hebt een dvd van Star Trek met verschillende episodes.
Ga naar DVD Decrypter, Kies 'Mode' En kies dan IFO, daar staan de verschillende PGC's en kies je maar welke je wilt Rippen.


Ik heb het nog niet geprobeerd want ik ben andere een DVD aan het Rippen met AutoGK, maar normaal zou dit moeten werken.

Cheers
 
Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb.
Je hebt de mogelijkheid om IFO's appart te rippen, vb: je hebt een dvd van Star Trek met verschillende episodes.
Ga naar DVD Decrypter, Kies 'Mode' En kies dan IFO, daar staan de verschillende PGC's en kies je maar welke je wilt Rippen.


Ik heb het nog niet geprobeerd want ik ben andere een DVD aan het Rippen met AutoGK, maar normaal zou dit moeten werken.

Cheers

En? gelukt? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan