Autoherstel in Word

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Word is bij mij zo ingesteld dat Autoherstel elke 10 min. een backup maakt. Word is niet vastgelopen o.i.d. maar ik ben wel mijn bestand kwijt (door eigen schuld).
Worden de bestanden nog ergens opgeslagen als er niets bijzonders gebeurt met Word of de pc, of zijn deze gewoon weg?

Gr. Pieter-Jan

Klik eens in Word op Extra > Opties dan tabblad Bestandslocaties en kijk achter Autoherstel-bestanden volgens mij worden ze daar opgeslagen.

Hai, :D

Als er zich geen Crash voor doet dan zijn de autoherstelbestanden gewoon weg...

See Yah! :thumb:

Geplaatst door huijb
Klik eens in Word op Extra > Opties dan tabblad Bestandslocaties en kijk achter Autoherstel-bestanden volgens mij worden ze daar opgeslagen.
Dat klopt tenminste zolang het betreffende document nog open is..(En na de eerste * minuten pas)

Bij sluiten wordt deze verwijderd. :thumb:

Geplaatst door huijb
Dat is jammer.
Op zich wel maar dit is bedoeld voor noodgevallen...

Maar op het tabblad Opslaan in de opties kun je altijd back-up maken aanvinken voor een back-up..(al kleven hier ook weer maren aan)

See Yah! :thumb:

De genoemde thread had ik al gevonden en de help (F1) bood ook geen uitkomst. Vandaar deze vraag op Helpmij. Ik moet concluderen dat het bestand weg is, helaas. Dit leert mij om de volgende keer beter op te passen dat ik bestanden niet kwijtraak.

Bedankt voor jullie reacties.

Gr. Pieter-Jan :(

Hai, :D

Ja das inderdaad zuur....(helaas ken ik dat maar al te goed..)

Graag gedaan..zet jij hem aub nog even op afgehandeld? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan