Hallo ik ben een redelijke leek met excel ik heb hier naar een oplossing gezocht en ook bij mijn beste vriend Google ik heb wat gelezen over VBA en omzetten naar csv maar dat csv bestand moet je elke week dan weer opnieuw maken en dat vind ik niet echt makkelijk .
Maar een factuur maken is gelukt, maar nu ben ik al een tijdje aan het zoeken om vanuit meerdere cellen uit een werkblad op een werkblad waar k in Kolom A datum in Kolom B Factuurnummer en in Kolom C Bedrag invul.
Het automatich aanvullen is gelukt maar nu wil ik graag dat ik op de dag uit Kolom A ik een een herrinering krijg van outlook agenda met daarin de de waardes uit Kolom B en Kolom C
Ik werk met Office 365.
Ik hoop dat u rekening houd met mijn onkunde van Excel maar hopelijk komen wij er samen uit.
M.V.G Xal
Maar een factuur maken is gelukt, maar nu ben ik al een tijdje aan het zoeken om vanuit meerdere cellen uit een werkblad op een werkblad waar k in Kolom A datum in Kolom B Factuurnummer en in Kolom C Bedrag invul.
Het automatich aanvullen is gelukt maar nu wil ik graag dat ik op de dag uit Kolom A ik een een herrinering krijg van outlook agenda met daarin de de waardes uit Kolom B en Kolom C
Ik werk met Office 365.
Ik hoop dat u rekening houd met mijn onkunde van Excel maar hopelijk komen wij er samen uit.
M.V.G Xal