Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Ik heb ooit een NT4.0 domein gezien waarbij alle cliënts zich automatisch aanmeldden met hetzelfde account. De grap was dat wanneer men koos voor afmelden (volgens mij in die tijd nog 'Close all programs and log on as a different user' genoemd) het systeem zich direct automatisch opnieuw aanmeldde met die standaardgebruiker.
Wanneer men Shift indrukte tijdens het afmelden kon een andere gebruiker zich aanmelden.
Deze laatste truuk heb ik nooit meer teruggezien helaas. In die tijd had ik nog geen professionele ervaring met computers, met NT4.0 systemen heb ik nooit echt gewerkt en bij 2000 t/m 7 heb ik het niet gezien.
Weet iemand of dit een standaard Windows (NT4.0) optie is/was, of dat systeembeheer aldaar hier een truuc voor toepaste?
(Letwel, ik heb het dus over het af -> aanmelden).
Wanneer men Shift indrukte tijdens het afmelden kon een andere gebruiker zich aanmelden.
Deze laatste truuk heb ik nooit meer teruggezien helaas. In die tijd had ik nog geen professionele ervaring met computers, met NT4.0 systemen heb ik nooit echt gewerkt en bij 2000 t/m 7 heb ik het niet gezien.
Weet iemand of dit een standaard Windows (NT4.0) optie is/was, of dat systeembeheer aldaar hier een truuc voor toepaste?
(Letwel, ik heb het dus over het af -> aanmelden).
Laatst bewerkt: