Boogschutter
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2008
- Berichten
- 6
Hallo mensen,
Ik wil een lijst opstellen dat beveiligd is met een wachtwoord. Er werken meerdere mensen met deze lijst en daarom vond ik het handig om alleen de invoercellen niet te vergrendelen met een wachtwoord.
Nu is het zo dat uit een word document tekst wordt gekopierd en geplakt in excel. Hierdoor wordt de opmaak van mijn excel lijst aangepast aan de opmaak van word document.
Als ik dus een tekst uit een word document kopier en plak in excel dan wil ik dat de opmaak van de geplakte tekst automatisch wordt aangepast aan de opmaak van excel, zonder dat ik de optie "aanpassen aan opmaak van bestemming" kies.
Met de optie voorwaardelijke opmaak zou het denk ik wel moeten lukken, maar ik weet alleen niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Ik wil een lijst opstellen dat beveiligd is met een wachtwoord. Er werken meerdere mensen met deze lijst en daarom vond ik het handig om alleen de invoercellen niet te vergrendelen met een wachtwoord.
Nu is het zo dat uit een word document tekst wordt gekopierd en geplakt in excel. Hierdoor wordt de opmaak van mijn excel lijst aangepast aan de opmaak van word document.
Als ik dus een tekst uit een word document kopier en plak in excel dan wil ik dat de opmaak van de geplakte tekst automatisch wordt aangepast aan de opmaak van excel, zonder dat ik de optie "aanpassen aan opmaak van bestemming" kies.
Met de optie voorwaardelijke opmaak zou het denk ik wel moeten lukken, maar ik weet alleen niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Heeft iemand hier een oplossing voor??