automatisch aanpassen veldcode filename in word 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karien01

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hoi,

In de voettekst in een word-document heb ik de veldcode filename opgenomen. In Office 97 werd deze automatisch aangepast als ik het bestand onder een andere naam opsloeg (ander versienr in de maan). Hoe krijg ik dit voor elkaar in word2010?

Bedankt alvast

Geen tab kop/voettekst

Hoi m. Overkamp,

Dank voor je snelle reactie. Ik kom bij paginainstelling via paginaindeling en dan op het icoontje links onder afbreken. Maar dan heb ik niet de tab kop/voetteksten.

Enig idee hoe dat kan? Ik kom dus wel in de voettekst, kan ook de bestandsnaam er in zetten maar hij verandert niet automatisch mee.

Sorry Karien01,
Ik had een verkeerde bijlage gemaakt.
Dit was van Excel.

Word; meunbalk,tab invoegen, voettekst, voettekst bewerken (onderaan), snelonderdelen, veld, categorieen; documentgegevens selecteren, filename aanklikken en ok.

Ik hoop dat dit is wat je zoekt?

Groetjes,
mirjam

Hoi,

Het plaatsen van de bestandsnaam in de voettekst lukt me. Maar als ik daarna het bestand opsla onder een andere naam dan verandert de voettekst niet automatisch mee (ook niet na sluiten en opnieuw openen van het bestand). De naam verandert alleen als ik er weer op ga staan en kies voor veld bijwerken. Ik wil het graag automatisch aan laten passen.

Groeten,
Karien

Hoi karien,

Heel raar.
Ik gebruik op mijn werk word 2007 en daar lukt het wel.
Thuis gebruik ik word 2010 en inderdaad hier doet hij het niet.

Ik zoek even verder voor je.
Als andere de oplossing hebben, mogen zij natuurlijk ook reageren.

Tot snel,
Mirjam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan