Goedemorgen,
Ik heb een bestandje gemaakt welke ik gebruik om het werkrooster in MS Outlook te plaatsen.
Dit werkt allemaal goed. Alleen er komen wel eens verschillende diensten bij en die wil ik dan in de Tabel plaatsen. Alleen nu wil ik graag de Tabel gesorteerd hebben op Nummer zodra ik een nieuwe dienst heb toegevoegd. Zodat 99 altijd onderaan komt te staan en dan het liefst via VBA;
Ik heb de volgende code alleen die doet niets:
Wat gaat hier niet goed en hoe kan ik dit verhelpen zodat het wel goed werkt
Groet,
Winkkie
Ik heb een bestandje gemaakt welke ik gebruik om het werkrooster in MS Outlook te plaatsen.
Dit werkt allemaal goed. Alleen er komen wel eens verschillende diensten bij en die wil ik dan in de Tabel plaatsen. Alleen nu wil ik graag de Tabel gesorteerd hebben op Nummer zodra ik een nieuwe dienst heb toegevoegd. Zodat 99 altijd onderaan komt te staan en dan het liefst via VBA;
Ik heb de volgende code alleen die doet niets:
Code:
Private Sub Worksheet_TableUpdate(ByVal Target As TableObject)
Option Explicit
Dim i As Integer, j As Integer, temp As Integer, rng As Range
Set rng = Range("U:U").CurrentRegion
For i = 1 To rng.Count
For j = i + 1 To rng.Count
If rng.Cells(j) < rng.Cells(i) Then
''swap numbers
temp = rng.Cells(i)
rng.Cells(i) = rng.Cells(j)
rng.Cells(j) = temp
End If
Next j
Next i
End Sub
Wat gaat hier niet goed en hoe kan ik dit verhelpen zodat het wel goed werkt
Groet,
Winkkie