hallo,
Als ik een spreadsheet samenstel, wil ik graag dat er automatisch aangevuld wordt.
Als ik in kolom a1: uiterlijke verzorging typ, dan wordt dat in a7 direct aangevuld bij het intypen van de letter "U".
Maar zodra ik dat ook in bijvoorbeeld kolom e wil, dan gebeurt er niets. ik moet dan steeds weer opnieuw uiterlijke verzorging intypen.
Bij opties staat excel op: automatisch aanvullen.
Welke instelling staat er verkeerd?
Groetjes,
trico77
Als ik een spreadsheet samenstel, wil ik graag dat er automatisch aangevuld wordt.
Als ik in kolom a1: uiterlijke verzorging typ, dan wordt dat in a7 direct aangevuld bij het intypen van de letter "U".
Maar zodra ik dat ook in bijvoorbeeld kolom e wil, dan gebeurt er niets. ik moet dan steeds weer opnieuw uiterlijke verzorging intypen.
Bij opties staat excel op: automatisch aanvullen.
Welke instelling staat er verkeerd?
Groetjes,
trico77