Automatisch aanvullen geschiedenis wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobotRock

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2014
Berichten
14
Hoi,

Op sites als piratebayproxy.nl heb ik automatisch aanvullen aanstaan want er komen daar zoektermen naar boven die ik weg wil hebben! :p
Hoe doe je dat? het is namelijk niet zo als je naar Extra-> Browsegeschiedenis wissen -> aanvinken dat je er dan vanaf bent.
Ik gebruik Google Chrome, weet iemand dit? heel graag
 
:d Kijk even

2cdu6ic.jpg
MAAR -->>OOK DIT !
nfnn8w.jpg
<<--ALS je die aan-klikt krijg je weer nieuwe venster waar je moet aangeven wat voortaan ook nog gewist zal moeten zijn !

En ik zelf heb ook nog dit :
ScreenShot007.jpg enz..en meer nog instellingen :D enz.. dit wat ik je met plaatjes nu aangaf is wel in jouw geval voldoende ! ..
 
Laatst bewerkt:
Thanks, maar hij doet het nog steeds:
wrong.jpg

Ik heb Internetopties gezocht via Start Knop by the way... en op verschillende tabs heeft ie het over Internet Explorer, ik gebruik Google Chrome.
Dus hoe nu verder? stap voor stap graag want ik ben vrij noob ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:confused: Uch jej :( je hoef niet dat alles Quoten ............. ziet niet mooi uit :( oke dan doe maar dit ook nog ( kijk screenshot ! ) ..

ScreenShot008.jpg <<-- :( helaas op dit moment weet ik niet hoe je dat bij Chrome moet :( misschien iemand van goede Chrome gebruikers je nu helpen kan ..
 
Laatst bewerkt:
Ok want het klopt dus wel dat ik met Internet Opties niet bezig ben met Chrome maar met Internet Explorer?

Ik hoop dat iemand anders iets weet voor mij
 
:confused: Ik gebruik Chrome zeeer soms ( alleen maar in sommigen gevallen privé- en zakelijk ! ) en weet je nu op dit moment echt niet helpen ...:eek: maar wou ik je ook laten zien dat bij Explorer nog een zeer handige functie i.v.m. geschiedenis is :D

ScreenShot009.jpg
 
Volgens de Help van Google Chrome ;)

https://support.google.com/chrome/answer/95537?hl=nl
Daar staat o.a. dit:

Uw browsegeschiedenis verwijderen

U kunt uw browsegeschiedenis volledig of gedeeltelijk wissen uit Google Chrome.
Als u bent ingelogd bij Chrome op meerdere computers of apparaten, is het verwijderen van de browsegeschiedenis van invloed op alle andere apparaten.
Uw volledige browsegeschiedenis wissen

Klik op het Chrome-menu Chrome menu op de browserwerkbalk.
Selecteer Extra.
Selecteer Browsegegevens wissen.
Vink het selectievakje 'Browsegeschiedenis wissen' aan in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
Gebruik de vervolgkeuzelijst bovenaan om de hoeveelheid gegevens te selecteren die u wilt verwijderen. Selecteer het eerste gebruik om uw volledige browsegeschiedenis te verwijderen.
Klik op Browsegegevens wissen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Op sites als piratebayproxy.nl heb ik automatisch aanvullen aanstaan want er komen daar zoektermen naar boven die ik weg wil hebben! :p
Hoe doe je dat? het is namelijk niet zo als je naar Extra-> Browsegeschiedenis wissen -> aanvinken dat je er dan vanaf bent.
Ik gebruik Google Chrome, weet iemand dit? heel graag

Dit was het eerste wat ik probeerde en werkt dus niet zoals aangegeven in originele post.

Ik ben inmiddels 1 stapje verder door:
wrong2.jpg
het vinkje weg te halen

Automatisch aanvullen staat dan voor alles uit, maar wat ik ECHT wil weten is...
Waar je de gegevens van Automatisch aanvullen kan WISSEN, dit is echt niet te vinden voor mij.

Heb btw net mn Automatisch aanvullen profielen gewist met mijn contactgegevens enz voor formulieren invullen en vinkje weer aangezet,
dan nog houdt je de zoektermen in pirateproxy.nl in leven.

Degene die weet hoe je de Automatisch Aanvullen gegevens in Chrome kunt wissen is da real MVP
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.... bij Extra -> Browse geschiedenis wissen vind je wel dit:

Bekijk bijlage 215533

en als je daar dan ga neuzen vind je dit:

Bekijk bijlage 215535

hoe noem je die zoektermen die ik terugvind op pirateproxy.nl? noem je dat cookies?
wat zijn lokale gegevens?

Waar is da real MVP??? :evil:
 
Dit was gewoon een vraagstuk waar nergens op het internet een antwoord op was...

Ik heb het antwoord gevonden:
uninstall en herinstalleer Google Chrome. why not?

groetjes, da MVP
 
Wat ik zou proberen is het volgende:
Ga met je muis op een van de teksten in de lijst staan.
Druk vervolgens op je delete knop en de tekst moet verwijderen.

Dit verwijdert wel de zoek opdrachten 1 voor 1 maar als je het elke keer na een zoek opdracht verwijdert is het niet veel werk.
 
Dat heb ik ook gevonden op internet, geprobeerd en... failed

Het enige wat ik niet geprobeerd en wat wel op internet stond is heb is het gebruiken van "CCleaner"
Maar ik had geen zin om van die onzin te gaan downloaden, ik was op zoek naar een handeling binnen de browser maar ik denk toch echt dat die niet bestaat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan