Lennes
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2008
- Berichten
- 9
Hoi!
Voor de boekinghouding heb ik een spreadsheet gekregen, maar er is denk ik het één en ander misgegaan. Omdat ik 'm zelf niet heb gemaakt en niet helemaal thuis ben in Excel, hunker ik naar jullie hulp
Ik heb 4 werkbladen:boekingslijst, jaaroverzicht, maand en kwartaal.
Alles wat ik invul op het werkblad'boekingslijst' moet automatisch ook terecht komen op de werkbladen maand en kwartaal. En dat gebeurd helaas nu niet -(
Wie kan me helpen??
Ik heb er 2 doc bij gedaan, 1 die er egens ineens mee is gestopt (waarschijnlijk door mij ) en 1 waar ik geprobeerd hebt t fixen. Ik heb versie 2003
BIG THANKS!!!
Voor de boekinghouding heb ik een spreadsheet gekregen, maar er is denk ik het één en ander misgegaan. Omdat ik 'm zelf niet heb gemaakt en niet helemaal thuis ben in Excel, hunker ik naar jullie hulp
Ik heb 4 werkbladen:boekingslijst, jaaroverzicht, maand en kwartaal.
Alles wat ik invul op het werkblad'boekingslijst' moet automatisch ook terecht komen op de werkbladen maand en kwartaal. En dat gebeurd helaas nu niet -(
Wie kan me helpen??
Ik heb er 2 doc bij gedaan, 1 die er egens ineens mee is gestopt (waarschijnlijk door mij ) en 1 waar ik geprobeerd hebt t fixen. Ik heb versie 2003
BIG THANKS!!!
Bijlagen
Laatst bewerkt: