Mensen,
Het volgende;
Momenteel ben ik bezig met een planning. Hierbij moet ik namen van medewerkers koppelen aan de dagen van de week.
Hoe zorg ik ervoor dat als ik een deel van de naam (voornaam + achternaam) intyp, de gehele naam al verschijnt. Hierdoor hoef ik niet constant de gehele naam in te voeren.
Hierbij dient opgemerkt te worden dat het om meerdere tabbladen gaat. Op hetzelfde tabblad vult Excel in de meeste gevallen wel automatisch de naam aan.
Opmerking; uiteraard zijn hiervoor andere softwareprogramma's beschikbaar, maar dat is nu niet van belang. Het gaat dus puur om het implementeren in Excel.
Thanks !!!
P.
Het volgende;
Momenteel ben ik bezig met een planning. Hierbij moet ik namen van medewerkers koppelen aan de dagen van de week.
Hoe zorg ik ervoor dat als ik een deel van de naam (voornaam + achternaam) intyp, de gehele naam al verschijnt. Hierdoor hoef ik niet constant de gehele naam in te voeren.
Hierbij dient opgemerkt te worden dat het om meerdere tabbladen gaat. Op hetzelfde tabblad vult Excel in de meeste gevallen wel automatisch de naam aan.
Opmerking; uiteraard zijn hiervoor andere softwareprogramma's beschikbaar, maar dat is nu niet van belang. Het gaat dus puur om het implementeren in Excel.
Thanks !!!
P.