automatisch administrator machtingen geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

softwareboy

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
89
M'n neef heeft sinds kort een 'nieuwe' (tweedehands van een kennis, die de pc formatteerde en Vista herinstalleerde) pc. Hij installeerde daarop de MMORPG world of warcraft cataclysm. In het begin ging alles vlot, tot hij plots toen hij de launcher opende een dialoogvenster kreeg waarop hij moest klikken doorgaan. Hij vroeg direct aan mij wat hij kon doen en ik zei dat hij gewoon moest klikken op doorgaan. Dat deed hij en vroeg of hij dit elke keer ging moeten doen, waarop ik antwoorde dat dat wel eens zou kunnen maar dat dat niet erg is. Hij ergert daar natuurlijk aan, aan dat dialoogvenster, en herinstalleerde het spel. Dit probleem is natuurlijk nog niet opgelost daarmee. Daarmee zou ik willen weten of er een manier bestaat dat Windows automatisch World of Warcraft toestaat zonder die machtigingen te vragen?
 
Laatst bewerkt:
Dit doet windows uit voorzorgs maat regelen want dat i heeft te maken dat hij internetverbinding nodig heeft en dat je daar weer machtigingen voor nodig hebt in windows 7 kan je zelf bepalen welke niveau ervan
 
Ga naar:Start>configuratie scherm>Gebruiksaccounts en Ouderlijk toezicht>Gebruikers account> vraagt die om meerdere klik dan de gene aan die je wilt aanpassen in mijn geval is het : Nic Herzig> Instellingen voor gebruikers account wijzigen.

Suc6 hopelijk werkt het, met 7 en vista zijn vergelijkbaar
 
Laatst bewerkt:
ok dank u zodra m'n neef terug on is want hij was plots of zonder ik het wist ga ik het toepassen
 
toestemming

Ik heb ook een probleempje, ik krijg ook steeds het scherm of ik toestemming geef om verder te gaan maar nu is mijn probleem dat ik niet op OK kan drukken. Ik heb vast iets aan of uit geklikt maar ik krijg het niet meer goed. Als ik naar mijn gebruikersaccount ga dan krijg ik daar ook weer steeds de meding of ik toestemming geef maar doordat ik niet op OK kan drukken kom ik daar nooit meer terecht. Weet iemand wat ik kan doen??
 
Je moet je vraag even opnieuw aanmaken niet in iemand zijn vraag of topic
 
sorry

Ik kwam hier via google terecht en ben nieuw hier dus had het niet door.
Heb een nieuwe vraag geplaatst
Sorry
 
tis opgelost tis bijna hetzelfde als in windows 7 je moet ook de zesde optie kiezen maar in Vista heet deze anders, hoe ben ik vergeten xD. maar dan komt er een nieuw venster en daarin vink je het keuze vakje uit
 
ja ik weet dat ze op sommige vlakken hetzelfde zijn maar ik zie in informatica dat het eigenlijk toch wel veel verschilt zeker bij de instellingen
 
Ja dat weet ik doe zelf ict-mbo niveau vandaag had ik bekablings examen maar die is gelukkig binnen, vind 7 wel fijner dan vista en gebruiks vriendelijker is 7.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan