Beste Allemaal,
Ik ben op zoek naar een manier om automatisch afbeeldingen in word in te laten voegen.
Ik heb een productlijst (excel) met daarin, per product, een aantal afbeeldingen. Deze worden door een vba functie automatisch uit een directory gehaald en vervolgens ingevoegd in de betreffende cel.
Nu wil ik, dmv het maken van een verzendlijst, in word een catalogus maken van de producten.
Tot zover geen probleem. Word neemt alle tekst over, maar afbeeldingen laat hij staan.
Is er een manier om word deze afbeeldingen over te laten nemen?
Ik heb een aardige lijst met producten en sommige producten hebben soms wel 5 afbeeldingen. Van VBA en Macro's ben ik niet vies, maar hier kom ik niet uit.
Jullie hulp is dus gevraagd!
De link verwijst naar 2 voorbeeldbestanden; bronbestand excel en gekoppeld word bestand. Een en ander zit in een map incl afbeeldingen. LET OP! Werkt alleen op de c schijf.
Voorbeeld bestand
Ik ben op zoek naar een manier om automatisch afbeeldingen in word in te laten voegen.
Ik heb een productlijst (excel) met daarin, per product, een aantal afbeeldingen. Deze worden door een vba functie automatisch uit een directory gehaald en vervolgens ingevoegd in de betreffende cel.
Nu wil ik, dmv het maken van een verzendlijst, in word een catalogus maken van de producten.
Tot zover geen probleem. Word neemt alle tekst over, maar afbeeldingen laat hij staan.
Is er een manier om word deze afbeeldingen over te laten nemen?
Ik heb een aardige lijst met producten en sommige producten hebben soms wel 5 afbeeldingen. Van VBA en Macro's ben ik niet vies, maar hier kom ik niet uit.
Jullie hulp is dus gevraagd!

De link verwijst naar 2 voorbeeldbestanden; bronbestand excel en gekoppeld word bestand. Een en ander zit in een map incl afbeeldingen. LET OP! Werkt alleen op de c schijf.
Voorbeeld bestand