Automatisch bestanden kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjolijn35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
4
Als ik meerdere bestanden, ongeacht wat, wil selecteren, om hier wat mee te doen, gaat mijn computer uit zich zelf de bestanden kopieren.:confused: Wat is hier een te doen???
 
Hoe bedoel je kopieren? Bijv. rechtstreeks naar de A: schijf kopieren, kopieren naar je bureaublad, kopieren naar een e-mailontvanger?

Iets meer informatie aub.

Tijs.
 
Als ik bv muziekbestanden wil selecteren voor het omzetten naar mp3. Of als ik foto's wil selecteren in Photoshop elements in de organizer. Als ik dan 4 of 5 bestanden heb geselecteerd begint de pc kopieen te maken.
Wil je ze dan vervolgens verwijderen en ga je ze selecteren dan begint het kopieren opnieuw. Als de bestanden 1 voor 1 selecteert heb ik dat probleem niet, maar dat is wel erg omslachtig,
Als je alle bestanden in een map selecteert dan worden er ook eerst kopieen gemaakt. Zo blijf je aan de gang.
Is het zo wat duidelijker?
 
Er ontstaan bij selectie van meerder bestanden automatisch van die "Kopie van " bestanden van de selectie, is dat wat je zegt? Net alsof je ze geselecteerd hebt, erop rechtsklikt, kies voor Kopieren en dan Plakken kies in de map.

Zoiets?

Tijs.
 
Dan ben je gewoon te ongeduldig :D

Probeer het maar eens uit, houd Ctrl ingedrukt en selecteer een bestand houd de muisklikker vast en verschuif dat bestand een halve milimeter en laat het los..
Dan wordt er dus een kopie gemaakt.

indien je met behulp van de Ctrl key meerdere bestanden heel snel achter elkaar wil selecteren moet je dus een hele snele Oog Hand coördinatie hebben of het gewoon wat rustiger doen.

Bestanden op een rijtje kan je selecteren door de Shift key te gebruiken..
Selecteer bestand 1 houd daarna shift ingedrukt en selecteer bestand 10, dan zijn hiermee bestand 1 t/m 10 geselecteerd..

:)
 
Laatst bewerkt:
:D:D :thumb: Oeps! Ik heb dit al eens vaker gehoord.

Maar ik ga je tips eens uitproberen. Dank je wel
Gr. Marjolijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan