• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch celinhoud toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaveve

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Berichten
30
Hoe kan ik in cel B4 "1000 verkochte" laten verschijnen, wanneer ik enkel 1000 ingeef?
Hetzelfde met cel B5. Daar wil ik 957 intikken, en "957 verkochte" laten verschijnen. Ik had gedacht dit met celeigenschappen te verwezelijken, maar dit lukt me niet. :(
 
Celeigenschappen > aangepast

Daar dan invullen: Standaard "verkochte" of 0 "verkochte"

Dan kan je gewoon een getal intoetsen in die cel en verschijnt 'verkochte' erachter.
Succes
 
thx, maar ik ben er nog niet helemaal hoor.

Ik heb dus verkochte aangepast bij celeigenschappen, maar wanneer ik 1 invul krijg ik de melding V1900rkocht1900. Dus de letter e vervangt excel door het getal 1900. Bovenaan (formulebalk) krijg ik "01/01/1900" . Wanneer ik een getal groter dan 366 invul, krijg ik 01/01/1901 in de formulebalk, en V1901rkocht1901 in mijn cel.
 
Kijk even naar de verschillen tussen jouw en onderstaande versie
 

Bijlagen

  • verkocht.xls
    31 KB · Weergaven: 21
Opgelost.

Ik had "standaard" vervangen door "verkochte" ipv "standaard "verkochte" " in te vullen.

Bedankt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan