Ik heb gezocht naar soortgelijke vragen, echter oplossing nog niet gevonden.
In ons netwerk is een acces programma voor de TD-medewerkers die 24 uur per dag gebruik maken van het melding/urenstaatprogramma.
Is geschikt voor meerdere gebruikers op meerdere Thin-Clients.
Sommige noodzakelijke bestanden zoals kostenplaatsen,namen en machines e.d. zijn gelinked met een inkoopprogramma.
Wat ik nu zoek is een manier om ook dagelijks automatisch te comprimeren op een tijdstip wanneer niemand gegevens invoerd (programma blijft continu geopend, hoogstens in het weekend wordt uitgelogd).
Dus liefst een oplossing met melding op het scherm vooraf het comprimeren, via macro o.i.d.
Ik hoop dat mijn vraagstelling duidelijk overkomt.
Comprimeren tijdens opstarten kan maar werkt alleen bij het opstarten.
Comprimeren tijdens gegevensinvoer lijkt mij niet goed.
Tijdelijke temp-bestand: *.laccdb geeft geen houvast.
Heel graag jullie mening/oplossing/ideeen hierover. Bij voorbaat dank,
In ons netwerk is een acces programma voor de TD-medewerkers die 24 uur per dag gebruik maken van het melding/urenstaatprogramma.
Is geschikt voor meerdere gebruikers op meerdere Thin-Clients.
Sommige noodzakelijke bestanden zoals kostenplaatsen,namen en machines e.d. zijn gelinked met een inkoopprogramma.
Wat ik nu zoek is een manier om ook dagelijks automatisch te comprimeren op een tijdstip wanneer niemand gegevens invoerd (programma blijft continu geopend, hoogstens in het weekend wordt uitgelogd).
Dus liefst een oplossing met melding op het scherm vooraf het comprimeren, via macro o.i.d.
Ik hoop dat mijn vraagstelling duidelijk overkomt.
Comprimeren tijdens opstarten kan maar werkt alleen bij het opstarten.
Comprimeren tijdens gegevensinvoer lijkt mij niet goed.
Tijdelijke temp-bestand: *.laccdb geeft geen houvast.
Heel graag jullie mening/oplossing/ideeen hierover. Bij voorbaat dank,