automatisch defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
hoerkan ik defragmenteren automatich starten als computer start.

bestaan er ook progrjes die opnemen wat ik doe, en dit bij starten van pc uitvoert.

net zo iets als Hitman pro3. bij installerenging ook alles vanzelf ingeprogrameerd.

zo wil ik het ook hebben. bij defragmenteren,

ik gebruik namelijk een ander fefragmenteer programma dan de standaard in windows
 
waarom zou je elke dag willen defragmenteren, een keer in de week is al genoeg.
 
Als je in het programma kan instellen dat het bij het starten van het programma automatisch moet beginnen defragmenteren kan je het starten van het programma bij de geplande taken zetten en dan kiezen voor starten na opstarten windows.
Let er wel op dat je je HDD best enkel defragmenteerd als het nodig is! Te vaak defragmenteren is niet goed.
 
Nou en zelf 1x in de week is al veel. Ik kan me niet voor stellen dat je elke opnieuwe software instaleerd en de-instaleerd? Niet te gauw geloven hoor als iemand zegt dat een pc super snel wordt als je defragmenteerd. Er kunnen veel meer oorzaken zijn waardoor een pc eventueel langzaam werkt.
 
Welk besturingssysteem heb je? Vista doet het automatisch
 
In principe moet je er geen vaste tijd op kleven, niet elke dag, elke week of elke maand. Dat hangt er allemaal vanaf.
Je kan bijvoorbeeld best elke week eens laten analyseren (in vista gaat dat niet meer want hij doet alles automatisch, dat is wel kl¨¨¨)
als ie dan aangeeft dat je het best defragmenteerd doe je het. als ie zegt dat het niet hoeft kijk je zelf naar het rapport en beslis je zelf of het al dan niet toch mogelijk is, jij kent je pc natuurlijk het beste dus jij kan dat het beste inschatten. Maar doe het niet te snel want teveel defragmenteren is ook niet goed.
Voor het installeren van een prog kan het ook wel handig zijn, dan doe je het gewoon 1 keer.
tenzij je probs ondervindt met je pc en het daarmee te maken zou kunnen hebben, dan is het wel de moeite waard om het volledig te doen, dus meerdere malen na elkaar.

Maar elke dag is echt niet goed voor je HDD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan