Automatisch documenten invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieskehens

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Mijn onderstaande bericht was het eerste dat ik stuurde, maar na ondertussen te hebben gegoogled, weet ik wat ik eigenlijk bedoel.

Ik wil een Masterdocument, met daaronder subdocumenten die in een inhoudsopgave van het masterdocument komen te staan.
Dus de inhoudsopgave verwijst naar de overige documenten in de folder.

Iemand een optie?

Ik ben bezig een groot aantal handleidingen te maken.
Deze wil ik samenvoegen in 1 document, en wel met de volgende eigenschappen:
- Inhoudsopgave van handleiding moet weergeven (ahv bestandsnaam) welke documenten hier bij horen
- Documenten komen in 1 map te staan
- Als ik een nieuw document maak en deze in de map zet, moet deze ingeladen worden in de handleiding

Als het evt mogelijk is, dan moeten de documenten zichtbaar zijn in 1 totaal document EN oproepbaar zijn als document apart.
Als dat niet mogelijk is, dan is de bedoeling dat het totaal document een inhoudsopgave heeft die als je er op klikt naar het juiste document gaat.

Heeft iemand enig idee wat hierin de mogelijkheden zijn?

Laatst bewerkt:
Je kunt in Word een Hoofdocument maken, en daarin Subdocumenten opnemen. In deze subdocumenten gebruik je Kopstijlen (Kop1, Kop2 etc) die je in de Inhoudsopgave van het hoofddocument genereert. Vervolgens kun je alle subdocumenten zelfstandig openen en bewerken, los van het hoofddocument. Als je het Hoofddocument opent, kun je ervoor kiezen om alle subdocumenten 'uit te klappen' zodat je het hele document ziet, of bijvoorbeeld alleen de koppen, waarbij je kunt aangeven welk niveau je van de koppen wilt zien. Per kop kun je dan weer (een deel van) het subdocument uitklappen.
Bedoel je zoiets?

Je kunt in Word een Hoofdocument maken, en daarin Subdocumenten opnemen. In deze subdocumenten gebruik je Kopstijlen (Kop1, Kop2 etc) die je in de Inhoudsopgave van het hoofddocument genereert. Vervolgens kun je alle subdocumenten zelfstandig openen en bewerken, los van het hoofddocument. Als je het Hoofddocument opent, kun je ervoor kiezen om alle subdocumenten 'uit te klappen' zodat je het hele document ziet, of bijvoorbeeld alleen de koppen, waarbij je kunt aangeven welk niveau je van de koppen wilt zien. Per kop kun je dan weer (een deel van) het subdocument uitklappen.
Bedoel je zoiets?

Ja, dat bedoel ik inderdaad wel. Ben ondertussen wat gaan stoeien.
Heb nu een groot document dat ik dus wil gaan opdelen. Kan dat ook? Dus dat ik mijn huidige document opsplits? En zo ja, hoe,...?

Ja, dat kan. Het automatisch opsplitsen gebeurt op basis van Kopstijlen, waarbij tekst onder Kop1 als een Subdocument wordt gezien. Heb je 6 koppen met Kop1 opgemaakt, dan krijg je dus 6 subdocumenten.
Hoe het werkt, hangt van je Word versie af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan