tieskehens
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 okt 2009
Mijn onderstaande bericht was het eerste dat ik stuurde, maar na ondertussen te hebben gegoogled, weet ik wat ik eigenlijk bedoel.
Ik wil een Masterdocument, met daaronder subdocumenten die in een inhoudsopgave van het masterdocument komen te staan.
Dus de inhoudsopgave verwijst naar de overige documenten in de folder.
Iemand een optie?
Ik ben bezig een groot aantal handleidingen te maken.
Deze wil ik samenvoegen in 1 document, en wel met de volgende eigenschappen:
- Inhoudsopgave van handleiding moet weergeven (ahv bestandsnaam) welke documenten hier bij horen
- Documenten komen in 1 map te staan
- Als ik een nieuw document maak en deze in de map zet, moet deze ingeladen worden in de handleiding
Als het evt mogelijk is, dan moeten de documenten zichtbaar zijn in 1 totaal document EN oproepbaar zijn als document apart.
Als dat niet mogelijk is, dan is de bedoeling dat het totaal document een inhoudsopgave heeft die als je er op klikt naar het juiste document gaat.
Heeft iemand enig idee wat hierin de mogelijkheden zijn?
Ik wil een Masterdocument, met daaronder subdocumenten die in een inhoudsopgave van het masterdocument komen te staan.
Dus de inhoudsopgave verwijst naar de overige documenten in de folder.
Iemand een optie?
Ik ben bezig een groot aantal handleidingen te maken.
Deze wil ik samenvoegen in 1 document, en wel met de volgende eigenschappen:
- Inhoudsopgave van handleiding moet weergeven (ahv bestandsnaam) welke documenten hier bij horen
- Documenten komen in 1 map te staan
- Als ik een nieuw document maak en deze in de map zet, moet deze ingeladen worden in de handleiding
Als het evt mogelijk is, dan moeten de documenten zichtbaar zijn in 1 totaal document EN oproepbaar zijn als document apart.
Als dat niet mogelijk is, dan is de bedoeling dat het totaal document een inhoudsopgave heeft die als je er op klikt naar het juiste document gaat.
Heeft iemand enig idee wat hierin de mogelijkheden zijn?
Laatst bewerkt: