Automatisch doorgelinkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mixsome

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
43
Dit is mijn probleem..Als ik naar sommige sites ga word ik automatisch doorgelinkt naar een zoekpagina van lycos..Ik heb mijn computer al gescant met ad-aware en spyblaster maar dit heeft geen resultaat..Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit zeer irritante probleem:(
 
Geef eens een site, dan kan ik ook kijken of ik doorgelink wordt.
 
De link werkt perfect ik word dus niet doorgelinkt naar lycos.
Een advies, lees op de beginpagina van helpmij het stukje eens over spyware en over een hijak log.
Doe precies wat daar staat en de experts zullen dan jouw log bekijken en aangeven wat er fout is.
 
Geplaatst door puppie
De link werkt perfect ik word dus niet doorgelinkt naar lycos.
Een advies, lees op de beginpagina van helpmij het stukje eens over spyware en over een hijak log.
Doe precies wat daar staat en de experts zullen dan jouw log bekijken en aangeven wat er fout is.

Ok thnx
 
Dat is mooi om te lezen,
wat was er nu fout.:)
 
O1 - Hosts: 213.222.11.11 auto.search.msn.com

O2 - BHO: (no name) - {FCEA77FD-82ED-4C82-BB22-54DC164AEAB2} - C:\WINDOWS\bjpiibhl.dll

O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [mqfdm] C:\WINDOWS\souyj.exe

O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -

O16 - DPF: {E0CE16CB-741C-4B24-8D04-A817856E07F4} - http://cabs.roings.com/cabs/mp3.cab

en souyj.exe

Die bestanden moesten verwijderd worden:thumb:
 
Mooi dat die experts zo goed zijn.
Dan weet je dat ook voor een volgende keer.

Suc6.
 
Je loopt nu wel kans dat je een error krijgt met opstarten: bridge.dll kan niet gevonden worden.
Mocht dat zo zijn dan moet je nog eens goed het register nakijken.
 
@elisa.
De experts hebben toch deze oplossing aangedragen.
Het hijaklog is daar bekeken en daar is deze oplossing aangedragen. Zouden de experts iets over het hoofd hebben gezien?
 
Dat zeg ik toch niet :8-0:
Het is mij n.l. ook overkomen. Er blijft 1 klein dingetje achter en daardoor blijft windows met opstarten piepen. Ik heb die bridge.dll zelfs op voorraad :) voor het geval dat.
 
Die melding krijg ik inderdaad...Heeft iemand hier misschien een oplossing voor
 
Ergens in je register zoekt nog iets naar die bridge.dll.
Kijk eens of je in het register met zoeken die verwijzing naar bridge.dll kunt vinden.
Ik heb em toendertijd weggekregen dankzij een tread hier in Helpmij dus hier zou je ook nog even kunnen zoeken.
Die melding kan in ieder geval geen kwaad. Beter zo dan dat er niet gepiept (en dus gevonden) wordt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan