even voor de duidelijkheid :
* kolom A en F zijn toch nog steeds de kolommen waarover het gaat en kolom F is de datum van het vorige gesprek ?
* datum vorige gesprek + 1 maand (dus geen 4 weken, bv. 15/1 -> 15/2->15/3 ???) is het volgend gesprek.
* email moet gemaakt worden op 13/2 en/of 14/2 en/of 15/2 voor het februari-gesprek.
* probleem 1 : vermoedelijk heb je een probleem met die datum in A1, die mag ook ergens anders in een verloren hoek van die map staan. Die kan desnoods ook weg, maar dan ga je iedere keer 3 dagen lang die email krijgen als je de macro laat lopen. Wis anders eens A1 en laat de macro lopen.
* probleem 2 : ik deed een save van je email, vervang die dan door die Send, maar dan houdt het verhaal van automatisch op. Je kan niet alles willen. Dan gooien we die "ontime" eruit en moet je zelf maar de macro starten (ev. via een knop) en daarna op die reactie van Outlook anticiperen. Nu zat ik te zoeken, misschien heeft iemand daar direct een antwoord voor, je kan tegen Outlook ook zeggen, dat hij niet bij iedere send de vraag moet stellen, maar dat hij daarmee gedurende bv. 5 minuten moet mee ophouden.
Als het nog anders is of er is nog een ander probleem is hoor ik het graag.