Automatisch foto's bij een mp3 plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,

als ik een mp3 bestand wil afspelen dan staat er meestal een foto van de album bij ( ik gebruik windows media player )
maar nu is dit bij sommige niet , ik vind dit een klein beetje vervelend als ik ze op men
mp3/4 ga spelen want dan komt er alleen een cd'tje bij .
nu was de vraag of ik ze er handmatig kan bijplaatsen :)

groets ladyke

Hoi Ladyke. Leuke website trouwens.
Ja dat kan. Lees hier meer. Ik heb zojuist ook een plaatje gedaan als test.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Add-or-change-album-art-in-Windows-Media-Player

Hier mijn voorbeeld. Tijdelijk, gaat er weer vanaf over een paar dagen http://eefvanmerkestein.files.wordpress.com/2011/08/roy-orbison.jpg

Die van roy orbison heb ik alle liedjes geslecteerd en later de foto erin gekopieerd waar die thuishoort.

Het is wel handmatig. Maar voor albums is dat een fluitje van een cent. Groet laat eens weten.

Laatst bewerkt:
Wat voor windows media speler heb je??

Als je windows media player 12 (volgens mij is dat bij windows 7).
Kopieër je de album-hoes (google afbeeldingen).
Ga je naar win media pl.
Rechte muisknop op het album.
Afbeelding plakken.
Dan opnieuw syn.

Heb je de album gegevens al een keer gezocht??

Andere manier is via MP3Tag een afbeelding ("Cover") toevoegen aan de MP3('s).
Er is daar links onder (als je zo'n MP3 hebt aangetikt) een afbeeldings-icoontje. Rechtsklik erop en kies voor Cover toevoegen.
Dat kun je (als je alle mp3's van een album hebt geselecteerd) meteen voor alle bestanden in dat album doen.

Tijs.

@manamana : bedankt maar is nog beetje werk aan :D,
jouw link naar de microsoft site heeft gewerkt , maar ik zet ze niet in windows media
player zelf -> ze staan in een apparte map .
als ik ze voorlopig toevoeg en dan terug verwijder zullen de hoezen er dan nog bijstaan ?

@onbekend172 : hoi bedankt , je oplossing kwam op hetzelfde neer ,
yep ik gebruik 7 :D dus wss media player 12 :thumb:
maar alvast badankt voor je reactie

@dnties: bedankt maar ik vind dit progje niet zo overzichtelijk , de bovenstaande oplossingen vind ik iets gemakkelijker :) maar toch bedankt

Ladyke

@manamana : bedankt maar is nog beetje werk aan :D,
jouw link naar de microsoft site heeft gewerkt , maar ik zet ze niet in windows media
player zelf -> ze staan in een apparte map .
als ik ze voorlopig toevoeg en dan terug verwijder zullen de hoezen er dan nog bijstaan ?

@onbekend172 : hoi bedankt , je oplossing kwam op hetzelfde neer ,
yep ik gebruik 7 :D dus wss media player 12 :thumb:
maar alvast badankt voor je reactie

@dnties: bedankt maar ik vind dit progje niet zo overzichtelijk , de bovenstaande oplossingen vind ik iets gemakkelijker :) maar toch bedankt

Ladyke

Als je ze verwijderd dan zijn ze wel weg. In ieder geval ben je geholpen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan