• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch genereren selectie cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een onbeschofte vraag, maar nee heb ik en ja kann ik krijgen.
Kann ik je toevoegen aan mijn contactpersonen zodat als ik ergens tegenaan Loop op het gebied van programeren ik je om hulp kann vragen? Of zie jij sowieso iedere Topic voorbij komen?

grtz

Onbeschofte vraag valt wel mee maar idd nee heb je ;-)
Ik beantwoordt vragen op het forum en daar hou ik het bij.
Je hoeft niet bang te zijn dat ik je topic niet voorbij zie komen,
er zijn hier helpers voldoende die je kunnen helpen.

mocht ik je vraag zien en ik kan hem beantwoorden dan zal ik het niet laten.

Niels

Oke bedankt voor de info.
Bedankt en misschien tot ziens.

Paul

Niels28,

Ik heb even een vraag.
Ik zit constant om die macro heen te werken zodat alles precies op dezelfde plek blijft staan aangezien ik niet weet of ik kann invoegen Enzo.
Is het voor jou een probleem die macro op het einde van het verhaal een stukje aan te passen zodat ik wat vlugger door kan werken zonder die tests iedere keer te doen?

Mvg paul

Nou het invoegen van rijen en dergelijke. Die macro werkt nu goed en ben bang dat die dat dan niet meer doet. Als dit gebeurt kan ik het namelijk zelf niet oplossen.

Rijen invoegen is geen probleem, als het aantal liters maar op de 3 regel van het formulier staan,
kolommen worden wat lastiger.

wat wil je invoegen dan?

Nou ik ben erachter gekomen dat de veldjes standaard maten hebben.
Ik will dus een blad met die standaard maten.
Hierna will ik net als bij de bestrijdingsmiddelen een keuzemenu maken.
Dit geeft dan bijvoorbeeld de opties "maaiproef" of "registratieproef".
Dan nog alleen het aantal maaiproefveldjes invullen en dat geeft dan automatisch de m2.
Omdat het niet voor mij is Maar voor mijn baad will ik de layout zo overzichtelijk mogelijk houden.
Ik heb denk ik dus een extra rij nodig boven de bestrijdingsmiddelen bij een aantal stappen.

Ik begrijp uit je berichtje dat dit gewoon kan:P Maar denk informeer je even.

De rare hoofdletter en spellingfouten komen trouwens doordat de Computer alles als duits ziet!

Edit: Ik begrijp nu dat het dus juist helemaal niet kan! jou bericht verkeerd begrepen. Ik kijk even of ik het kan ontwijken, als het echt niet anders gaat al ik hier een bericht plaatsen.

Laatst bewerkt:
Als ik een rij invoeg op de plaatsen waar jij rode tekst hebt getypt(Bijvoorbeeld rij 49) dan krijg ik daarna bij het gebruik van macro fout 91.
Voor zoiets ben ik dus bang:P geen Idee wat het is

Dan moet je gaan beveiligen zodat er niks ingevoegd kan worden.
of gaan werken met userforms, daar kun je niks aan aanpassen.

Niels

Laatst bewerkt:
Ik beveilig het blad pas op 25 januari(einde van mijn stage)
Tot dan ben ik de einige die er veranderingen in maakt.
Nu ik weet dat ik dus gewoon op moet letten met het invoegen boven de bestrijdingsmiddelen kom ik denk ik een heel eind.

bedankt man(B) cheers

grtz Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan