Goedendag,
Ik ben bezig om een database te maken voor een disco, die is 1 keer per maand, met een pasjes-systeem.
Daarbij kan ik iemand die mij goed kan helpen ermee en een hoop heeft gedaan, maar helaas kan hij mij hierbij niet helpen.
Ik heb een formulier gemaakt waarmee je met behulp van een barcode de gegevens kan iemand kan opvragen.
Dat is mij allemaal prima gelukt.
Maar ik wil ook nog dat er automatisch wordt aangevinkt dat hij die betreffende maand aanwezig is geweest.
Dat moet je allemaal handmatig doen door op het vinkje te klikken.
Is er een mogelijkheid om dat automatisch te doen?
Ik zat zelf te denken dat er wordt gekeken welke maand het is en dat het dan automatisch wordt aangevinkt.
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
En ben ik ook duidelijk genoeg geweest.
Mocht je nog meer willen weten, vraag het dan maar.
Met vriendelijke groet,
Marabunta.
Ik ben bezig om een database te maken voor een disco, die is 1 keer per maand, met een pasjes-systeem.
Daarbij kan ik iemand die mij goed kan helpen ermee en een hoop heeft gedaan, maar helaas kan hij mij hierbij niet helpen.
Ik heb een formulier gemaakt waarmee je met behulp van een barcode de gegevens kan iemand kan opvragen.
Dat is mij allemaal prima gelukt.
Maar ik wil ook nog dat er automatisch wordt aangevinkt dat hij die betreffende maand aanwezig is geweest.
Dat moet je allemaal handmatig doen door op het vinkje te klikken.
Is er een mogelijkheid om dat automatisch te doen?
Ik zat zelf te denken dat er wordt gekeken welke maand het is en dat het dan automatisch wordt aangevinkt.
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
En ben ik ook duidelijk genoeg geweest.
Mocht je nog meer willen weten, vraag het dan maar.
Met vriendelijke groet,
Marabunta.