Automatisch in energiebesparing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orian

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Berichten
794
Het valt me sinds kort op dat windows automatisch start in energiebesparing, in plaats van de modus waarin ik hem afsluit (hoge prestaties). Ik vermoed dat er vanwege een herinstall ergens een optie aan/uit staat. Ik kan hem alleen niet vinden. Iemand die het kan zeggen?
 
Je wilt dus gewoon de instellingen terug op hoge prestaties zetten?(ik veronderstel dat je een laptop hebt)
 
Ik heb inderdaad een laptop, die ik terug wil zetten naar de hoge prestaties modus. Dat doe ik ook met de hand, maar na een herstart staat hij automatisch weer op energiebesparing :confused: . Vroeger was dit niet zo.
 
Ik weet dat het niet leuk is als er niet snel op je topic gereageerd wordt maar dit is een soort van vrijwilligerswerk ;)
We worden er dus niet voor betaald ofzo...

Ik weet niet tot hoeverre jij al in het configuratiescherm bent gaan neuzen, maar probeer dit eens:

-start
-configuratiescherm (niet de klassieke weergave)
-draagbare computer
-energiebeheer
-onder energiebeheer --> accu-instellingen
-in de linkerkant op de link, "energiebeheerschema maken klikken"
-Dan maak je een nieuw beheerschema aan met bijvoorbeeld de benaming 'vollenbak', vergeet niet eerst hoge prestaties aan te klikken
-op 'maken' klikken.

Sorry, het lijkt misschien wat een raar idee maar misschien helpt het wel, momenteel heb ik namelijk geen andere ideeën meer betreffende jouw probleem ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan