automatisch inbellen?¿?

Status
Niet open voor verdere reacties.

melslenstra

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2002
Berichten
247
In windows XP, met een SpeedTouch USB Modem van Alcatel (MxStream via XS4ALL), doet dat schermpje waarmee je kunt inbellen raar. En dan bedoel ik die, die je te zien krijgt als je in bijv. IE een webpagina probeert te bezoeken zonder verbinding (waar die wel nodig is:)).
Het probleen zit in twee dingen:

1. Je kunt het wachtwoord wel opslaan, maar ik heb het idee dat WinXP er iets vóór of achter zet, want het wachtwoord ziet er veel langer uit. (en als je het wachtwoord van de juiste lengte intikt en daarmee inbelt, en je probeert de volgende dag weer in te bellen dat staat datzelfde lange wachtwoord er wéér!:evil:. Het gekke is dat je met dat lange wachtwoord én met het juiste wachtwoord alleibei kunt inbellen.

2. Je kunt het vakje Automatisch inbellen (wat ik wil dat ie doet) wel aanvinken, maar de volgende keer dat je wilt inbellen gaat ie niet automatisch inbellen (deed ie wel voorheen), en geeft ie gewoon weer datzelfde schermpje! (en ja, de checkbox is niet aangevinkt)

Als iemand een oplossing heeft...
GRAAG!
Groeten,
Mels Lenstra
 
Wanneer je het w8woord opslaat, doet windows altijd net alsof het langer is dan het werkelijk is, maar in feite is het dit dus niet. Ik denk dat dit is tegen het kraken van je w8woord.

Als je in het startmenu op verbinding maken, en dan met je rechtermuisknop op je verbinding klikt. Kies je voor eigenschappen en dan op opties. Daar kun je w8woord en telefoonnummer vragen uitvinken.

Dan zou hij automatisch verbinding moeten maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan