Automatisch inkomende mails in categorieen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simply2

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Goedemiddag,

Heb het forum al doorzocht maar kan niet vinden wat ik zoek en weet ook niet of het mogelijk is. Naar aanleiding van een verzonden nieuwsbrief ontvangen wij veel mails die ik het liefst wil onderverdelen als volgt.

- Mail heb ik nu zo ingesteld dat bij een bepaald onderwerp de mail in een ander kleur tevoorschijn komt.

- Het liefst wil ik dat die mail dan ook automatisch in een categorie terechtkomt zodat alle mails met bijvoorbeeld de naam Mientje bij elkaar op kleur staan.

-Zodra de mail beantwoord is heb ik het zo ingesteld dat automatisch een kopie van de verzonden mail in een aangemaakte mapoutlook (beantwoord) terechtkomt, maar.... eigenlijk moet de mail in nog een map terechtkomen met een ander naam. Is het mogelijk om een kopie van een verzonden mail automatisch in 2 verschillende mappen te laten komen?

Hoop dat iemand me kan helpen. Het gaat om outlook 2003 in de engelse versie.

Simply

Hallo,

Als je hotmail gebruikt kun je in de 'online versie' dat heel gemakkelijk instellen dit gaat als volgt:

Je maak een nieuwe map aan.
Je openend deze map.
Nu kan je een hyperlink aanklikken en "rules" maken zodat de mails die je in deze map wil er automatisch komen.
Nu moet je alleen nog je outlook synchroniseren en dan is het gebeurd;)!

Succes!

@ Ukkietje1

Hallo Ukkietje1,

Bedankt voor je reactie maar op het werk gebruik ik geen hotmail maar outlook 2003.
Ik ben erachter hoe ik een kopie van een verzonden mail automatisch in een map kan laten terechtkomen.

Echter dient de mail in meer dan 1 map terecht te komen en hier ben ik nog niet uit.
De rest van mijn vragen weet ik ook nog geen oplossing voor maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Simply2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan