automatisch inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hoe komt het als ik de start site open van MSN en klik op aanmelden,ik iedere keer opnieuw mijn wachtwoord moet ingeven, ondanks ik automatisch aanmelden aanvink,als ik een maal aangemeld ben, kan ik alle site bezoeken, maar als ik afmeld ,kan ik opnieuw mijn wachtwoord ingeven, en bij andere site is dat ook zo

Graag hulp

Laatst bewerkt:
Hoi

Mijn ervaring hier mee is dat bij sommige site's het wachtwoord niet opgeslagen word. Wel word dan je gebruikersnaam opgeslagen of is dat ook niet het geval?

Ik heb het zelf bij mail van yahoo...........

misschien hebben andere niet het probleem bij msn.....

Maar misschien moet je er vrede mee hebben.....

Groet,
Harmen

autmatisch inloggen

Beste Harmen,
interdaad mijn aanmeldingsnaam wordt onthouden, maar mijn paswoord niet, alleen bij msn

Nou wat ik al zei, misschien dat er iemand is waarbij in MSN het ww wel blijft staan, dan zou ik het zo snel ook niet weten....

im sorry

Groet
Harmen

Neen het is niet alleen bij msn, bij heek site onthoud hij de inlog naam en paswoord niet
graag hulp

misschien vraagt ie er niet meer om, het onthouden van het ww etc......? Dan is het volgende een optie...

in IE-----extra---- internet opties---- inhoud ----- auto aanvullen ------- en dan het vinkje vinken.....

Als dit het ook niet is dan denk ik dat het toch zo is dat bij bepaalde site's echt alleen maar de gebruikers naam onthouden word.

Groet
Harmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan