Automatisch internet verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Weet niet goed of ik het in de goeie catagorie plaats, maar dat schijnt niet echt zo'n probleem te zijn hier (of wel?)

Het volgende is mijn probleem:

Ik heb nu Windows '98 4.10.1998... en hierin is het dus volgens mij niet mogelijk om AUTOMATISCH verbinding te maken. Bij Second Edition was dat wel het geval. Ik bedoel als je nog geen internetverbinding hebt en je wilt een site openen dat ie dan uit zichzelf verbinding maakt. Hoe kan ik het zo instellen dat ie dat wel doet, want als ik het nu doet zegt ie meteen kan pagina niet vinden.

De originele windows98 is eigenlijk niet echt ideaal om mee te werken. Er zitten relatief veel fouten in. Ze hebben niet voor niets een SecondEdition gemaakt... Jouw probleem is misschien één van die vele bugs die er bij de SE eruit gehaald zijn. Als dat het probleem is, dan kan WindowsUpdate misschien een oplossing zijn. daar kan je gratis updates op bugs downloaden. De kans is groot dat je veel updates zal kunnen downloaden. Maar je kan het proberen... Het is dan een beetje de kunst de juiste update te vinden die je probleem zou kunnen oplossen, wat ik niet wil garanderen.

Diederik

Laatst bewerkt:
ik merk idd de verschillen tussen 4.10 en SE... jesus wat een fouten zeg :S... het openen van afbeeldingen in Internet Explorer bijvoorbeeld... maar het probleem van verbinding maken is nog niet opgelost... is er niet iemand die me kan helpen?

Kan ook zijn dat er een instelling niet goed staat, wel aangevinkt in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen 'Altijd mijn standaardverbinding kiezen?' Staat in IE/Bestand, geen vinkje voor Off Line werken? Zet in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd op Standaardinstellingen herstellen. Doe hetzelfde maar dan onder tabblad Beveiliging. Leeg daarna ook je map Tijdelijke Internet-bestanden, Geschiedenis en Cookies. Hoeven maar kleine dingetjes te zijn zoals ik dat laatst bij iemand heb ervaren. Je meldt trouwens niet hoe je internet, analoog modem, ASDL e.d. Meestal kan je op de site van je provider checken hoe een ander moet worden ingesteld. Blijft een feit dat Win 98 se (veel) beter is.

Laatst bewerkt:
wat heb ik toch al veel aan jullie te danken zeg... weer een probleem opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan