automatisch internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
Ik heb een adsl aansluiting thuis, als ik op internet wil moet ik eerst inbellen met het icoontje van ADSL van KPN Dial-Up'.

Maar nu wil ik graag dat als ik de computer heb opgestart dat ie automatisch verbinding maakt met het internet, zonder eerst in te bellen.

Hoe doe ik dat?

Ik heb al geprobeerd om hem in 'Opstarten' te zetten, maar dan krijg ik bij het opstarten automatisch het inbel schermpje, maar geen verbinding,

wie kan mij helpen, om automatisch verbinding te krijgen
 
Sleep je ADSL-verbinding icoontje rechtstreeks naar startup toe. Let op: je moet het icoontje rechtstreeks uit Externe Toegang (oid.) naar startup slepen, een snelkoppeling naar je startup slepen werkt niet. Zorg er uiteraard voor dat "wachtwoord onthouden" aangevinkt staat.
 
dat is precies hetzelfde als wat ik bedoelde, ik sleep die adsl verbinding vanuit de map verbindingen naar opstarten, maar als ik hem daarheen sleep dan wordt het automatisch een snelkoppeling.
 
Heb je eerst dit gedaan?
Ga naar je ADSL inbelverbinding (bij Externe Toegang of Network and Dail up connections) en klik op "properties/eigenschappen" met rechts
- Vink af: "prompt for username and password"
- Vink aan: "dial if line is dropped"
- Klik OK
 
sorry, maar ik zie nergens Externe Toegang of Network and Dail up connections.

Ik zit nu in de map verbindingen, daar staat mijn adsl verbinding, waar moet ik dan heen?
 
Nergens je bent er al, klik nu met rechtermuisknop op je ADSL-verbinding en klik op tabblad Opties en
- Vink af: "prompt for username and password" (vragen om naam en wachtwoord
- Vink aan: "dial if line is dropped" (opnieuw kiezen als lijn wordt verbroken)
- Klik OK
 
Probeer ook eens even. Internet optie's -> verbindingen -> vink daar eens aan "Altijd mijn standaard verbinding kiezen".
Misschien helpt dit ook.
 
Thnx:thumb: , het lukt nu wel:D, soms moet ik ff wachte voordat het 2e lampje brand voordat ie verbinding heeft, maar het werkt verder prima,

thnx voor je snelle reactie;)
 
Geduld was en is een schone zaak, het werkt dus. :)
 
Geplaatst door fcgrunn
Thnx:thumb: , het lukt nu wel:D, soms moet ik ff wachte voordat het 2e lampje brand voordat ie verbinding heeft, maar het werkt verder prima,

thnx voor je snelle reactie;)

Graag toch even een antwoordje. Welke oplossing heb je gebruikt? Zo hebben andere mensen op het forum er ook iets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan