Goedendag,
Graag had ik uitleg over het volgende: "Y" en einde of makkelijkere oplossing
Ik heb een tabblad waarin gegevens worden ingevuld verdeeld in koppen A t/m C.
In het 2e tabblad komen de gegevens de staan die ik nodig heb. (in v.b. zijn niet alle formules ingevuld)
Nu wil ik dat de ingevulde gegevens onder elkaar komen te staan. (niet ingevulde cellen, worden overgeslagen)
In mijn voorbeeld is er b.v. in kop "A - 3" niks ingevuld, dan moet Excel die gegevens overslaan.
Kon dit met "Y" en einde of is dit weer iets anders?
Alvast bedankt.
Gr.
Graag had ik uitleg over het volgende: "Y" en einde of makkelijkere oplossing
Ik heb een tabblad waarin gegevens worden ingevuld verdeeld in koppen A t/m C.
In het 2e tabblad komen de gegevens de staan die ik nodig heb. (in v.b. zijn niet alle formules ingevuld)
Nu wil ik dat de ingevulde gegevens onder elkaar komen te staan. (niet ingevulde cellen, worden overgeslagen)
In mijn voorbeeld is er b.v. in kop "A - 3" niks ingevuld, dan moet Excel die gegevens overslaan.
Kon dit met "Y" en einde of is dit weer iets anders?
Alvast bedankt.
Gr.