Heren en Dames,
Ik heb een model gebouwd in Excel waarin bepaalde berekeningen uitgevoerd worden. Het idee van het model is dat er een bepaald artikelnummer ingevoerd wordt. Daarna wordt uit een database de gegevens opgehaald. Deze gegevens zijn de input voor draaitabellen. Deze draaitabellen worden daarna vernieuwd. Hieruit komt een output in cijfers.
Nu wil ik dat na het vernieuwen van de draaitabellen(de berekeningen zijn dan uitgevoerd) het artikelnummer en de output naar een ander blad gekopieerd worden. Dus iedere keer na het vernieuwen van de draaitabel moeten gegevens gekopieerd en geplakt worden, na de volgende vernieuwing moet dit geplakt worden onder de vorige geplakte regel.
VB:
Input staat altijd in B1, output staat altijd in D19 en E19. Geplakt moet dan worden op een ander blad A1, B1, C1. Bij de volgende berekening moet geplakt worden op A2, B2, C2.
Iemand ideeen?
Alvast bedankt!!
Ik heb een model gebouwd in Excel waarin bepaalde berekeningen uitgevoerd worden. Het idee van het model is dat er een bepaald artikelnummer ingevoerd wordt. Daarna wordt uit een database de gegevens opgehaald. Deze gegevens zijn de input voor draaitabellen. Deze draaitabellen worden daarna vernieuwd. Hieruit komt een output in cijfers.
Nu wil ik dat na het vernieuwen van de draaitabellen(de berekeningen zijn dan uitgevoerd) het artikelnummer en de output naar een ander blad gekopieerd worden. Dus iedere keer na het vernieuwen van de draaitabel moeten gegevens gekopieerd en geplakt worden, na de volgende vernieuwing moet dit geplakt worden onder de vorige geplakte regel.
VB:
Input staat altijd in B1, output staat altijd in D19 en E19. Geplakt moet dan worden op een ander blad A1, B1, C1. Bij de volgende berekening moet geplakt worden op A2, B2, C2.
Iemand ideeen?
Alvast bedankt!!