• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch lege cellen weghalen en printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stekkie4545

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2013
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.

Ik heb met veel knutselwerk een prijslijst gemaakt, welke meteen als een calculatieschema en kostenoverzicht moet gaan dienen.
Het calculeren is al redelijk gelukt, maar het printen wil niet erg lukken.

Omdat de lijst vrij lang is geworden wil ik enkel de gevulde regels printen - en dan liefst via een macro waarbij enkel een printknop geklikt moet worden. (net zoals de knop Velden leegmaken aan de boven en onderzijde van de lijst)
Maar hoe selecteer ik nu een functie waarbij gekeken wordt naar velden D33 : D139, die de lege velden weghaalt (filter) en dan de bon uitprint

En nu ik toch aan het vragen ben... :-)

Het lukt me niet om de waarden die in D20 t/m D29 uit de grijze en gele tabel gehaald moeten worden, automatisch toe te voegen... (dit is de combinatie van de gevraagde oplage B3 en het aantal originelen B6 t/m B11). De waarde die dan in F6 t/m F11 weergegeven wordt haal ik nu handmatig met copy/paste uit de grijze en gele tabellen die aan de rechterzijde staan. Is dit ook te automatiseren?

Gr

Rob

Bijlagen

Hallo Jan,

Bedankt voor de tijd en moeite die je in mijn projectje hebt willen steken.
Ik zie nu hoe je de code voor het opzoeken in de tabel opzet.

Voor het printen - daar moet ik nog even verder op studeren... maar bedankt dat je er zoveel moeite in hebt willen steken.

Gr,

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan