bartcorvers
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2012
Ik heb een excelblad waarin ik de gezinsuitgaven en inkomsten beheer. Daarin heb ik ook een aantal vaste uitgaven die zich herhalen volgens een aantal betalingen per jaar. Momenteel gebruik ik daarvoor bestaande formules op een apparte worksheet. Ik zou echter liever hebben dat al mijn uitgaven en inkomsten in één Datasheet verzameld worden. Graag gebruik ik één sheet om al de doorlopende opdrachten in te stellen.(Zoals in dit voorbeeld) Verder zou ik graag willen dat een Macro er voor zorgt dat de doorlopende opdrachten automatisch ingevuld worden in de datasheet bij het verstrijken van de eerstvolgende betaaldag. In dit voorbeeld is aangegeven (aan de hand van de gebruikte kleuren) hoe het resultaat zou moeten zijn. (tot de maand oktober). De Macro zou bij het starten van het Excelblad eveneens een Msgbox kunnen vertonen met de vermelding welke doorlopende opdracht er is bijgeschreven in de datasheet. Het is wel belangrijk dat de beweging enkel loopt tussen de StartDatum en de Einddatum.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!!Bekijk bijlage voorbeelddoorlopendeopdracht.xlsx
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!!Bekijk bijlage voorbeelddoorlopendeopdracht.xlsx