Automatisch mail binnenhalen lukt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

aalter

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Hallo

ik werk met outlook 2002 op windows xp prof.

het is nu sedert een maand ofzo dat ik op de knop "verzenden en ontvangen" moet klikken vooraleer mijn email binnenloopt.
Nochthans staan mijn instellingen goed denk ik : menu extra, opties, emailacoutns,knop "verzenden en ontvangen" daar staan alle vinkjes aangeduid .. maar zonder resultaat.

weet er iemand raad?

Bedankt

Aalter

Op hoeveel minuten staat ie nu bij automatisch verzenden/ontvangen?

Staat vaak nogal hoog (30 min) ingesteld, zou je dan kunnen instellen op 1 min.

Heb je Outlook als standaardprogramma ingesteld voor e-mail? Zie onder Opties/overige.

Staat in op 1 minuut
ja, is standaard mailclient.
wat nu he ?

Misschien is het mogelijk om een backup te maken.
Persoonlijke mappen en adressen op te slaan, etc.
Outlook deinstalleren en opnieuw installeren, persoonlijke mappen en adressen te importeren en misschien is het probleem dan opgelost?

Just A Quick Fix!

Aalter,

Ben je inmiddels al uit dit probleem gekomen zonder opnieuw te installeren? Ik zit n.l. sinds een paar weken met hetzelfde. Het is ontstaan nadat ik een 2e Hotmail-account heb toegevoegd. Nu deze accounts weer verwijderd maar ook dat lost het niet op.
Werk ook met Outlook 2002 onder W XP prof.

Woodski

Geplaatst door Woodski
Aalter,

Ben je inmiddels al uit dit probleem gekomen zonder opnieuw te installeren? Ik zit n.l. sinds een paar weken met hetzelfde. Het is ontstaan nadat ik een 2e Hotmail-account heb toegevoegd. Nu deze accounts weer verwijderd maar ook dat lost het niet op.
Werk ook met Outlook 2002 onder W XP prof.

Woodski

Ha! Nu alsnog opgelost. Wat bleek, outlook stond op Off line werken. Zie Bestand> Off line werken. Haal het vinkje ervoor weg en verzenden en ontvangen gaat weer als vanouds!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan