automatisch map openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvh

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2002
Berichten
181
Als ik op internet ga, dan wordt na een bepaalde tijd automatisch de map ALGEMEEN geopend.
Hoe kan ik dit voorkomen?
 
een beetje meer informatie zou geen kwaad kunnen denk ik :)

- wat is de map 'algemeen'
- waar wordt deze geopend?
- staat er wat in?
- gebeurt dit ook nadat je hem verwijderd hebt?
- welke windows heb je? (ik vermoed XP)

verder voorzie ik dat dit bericht wel eens verplaatst kan worden omdat het niet in 'hardware XP' thuishoort... :D
 
de map documents en settings in onderverdeeld in verschillende mappen, waaronder de map algemeen.
De map wordt geopend als ik een pagina op internet bij windows xp open.
Waarom gebeurt dit automatisch en hoe voorkom ik dat?
 
daarnaast heb ik ook een redelijk vermoeden van de oorzaak van het automatisch openen:

in de genoemde map documents en onderliggende mappen wordt informatie bewaard over heel veel onderwerpen, zo ook de door jou ingestelde aanloggegevens voor bijv. een site als Girotel. (Niet het wachtwoord, maar wel de username)

Als jij nu op het www gaat surfen heb ik het vermoeden dat IE wil gaan "zoeken" naar bepaalde bestanden / cookies in de oorspronkelijk ingestelde map Documents en Settings. Daar die map niet meer bestaat (= vervangen door "algemeen") weet IE ff niet wat te doen en geeft het maar de map "algemeen" weer op je scherm als IE het niet meer weet. De vermoedelijke gedachtengang erachter van IE zal zijn : vertel mij maar waar ik de informatie kan vinden zodat ik verder kan werken.

Het is slechts een theorie, maar ik vind 'm zelf wel aardig klinken. (Voor hetzelfde geld schrijf ik klinkkare onzin, maar dat hoor ik dan wel van degene die zeker weet waardoor het probleem wordt veroorzaakt..........) :D :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan