automatisch naar bureaublad tijdens het spelen van een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

charlottelie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2013
Berichten
6
hallo,
Ik heb helemaal geen verstand van computers en heb overal op internet gezocht naar een oplossing maar ik kan niks vinden.
Telkens als ik de sims 2 speel dan gaat hij automatisch naar het bureaublad na iets van 20 seconden, maar het spel blijft wel
gewoon aanstaan en het geluid enzo ook. Ik kan er gewoon weer op klikken en verderspelen, maar na 20 seconden gebeurt
weer hetzelfde. Ik speel al heel lang sims en eerst deed hij het altijd gewoon op deze computer, maar sinds kort dus niet meer.
Om precies te zijn nadat een vriend van mij de sims 3 via een externe harde schijf op mijn computer had gezet, en dit was dus
een gedownloade versie van de sims 3. Ik kan hier geen link mee leggen. Misschien dat jullie iets weten?
Dit doet mijn computer nu overigens ook bij andere spellen.
 
Het is lastig om hier iets nuttigs over te zeggen, omdat er veel te raden overblijft
Ik ga er voor het gemak maar van vanuit dat het om windows (7) gaat.
Het lijkt me een driver probleem en is mogelijk op te lossen door systeemherstel naar een datum voor de installatie van Sims 3
Uitleg

Mvg Leo
 
De systeemherstelpunten gaan maar terug t/m mei. En het allereerste herstelpunt wat mogelijk is kan niet, omdat er geen veranderingen zijn aangebracht..
 
In de vraag geef je aan dat je sinds kort problemen hebt. Dat is nog voor mei?
 
ja, ik denk ergens in februari maart, maar dat staat er helemaal niet in. maar de computer maakt wel automatische herstelpunten..
 
Welkom op Helpmij :)
Kun je die versie die je vriend erop heeft gezet van niet gewoon verwijderen?
Laat ook je virussoftware eens een volledige scan maken.
 
Die versie die mijn vriend erop heeft gezet had ik toen meteen verwijderd, maar dat veranderde niks.
Ik zal het eens proberen, bedankt :)
 
Ik heb een volledige scan uitgevoerd, maar hij doet nog steeds hetzelfde. Ik weet niet of het van balang is, maar als ik sims opstart dan gaat de computer heel veel lawaai maken, misschen dat hij het gewoon niet aankan? Dat zou wel raar zijn, want eerst deed hij het wel gewoon op deze computer.
 
Mogelijk wordt de videokaart te heet. Dat kan door b.v door een versleten koeler of stof.
Je kunt dit controleren met speccy
onder Graphics
 
Als het alleen is NA de download van de sims 3, ligt het denk ik zelf aan de sims 3, niet aan je pc of je andere games. Of het speldata klopt niet met de pcdata.

mvg, Brent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan