• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch naar volgende pagina gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

hook

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
15
Geachte lezer,

Ik ben bezig om een enquete te maken. Deze wordt in mijn ziekenhuis gebruikt om patienten te screenen. Het probleem is dat ik 18 verschillende vragen gebruik, waarbij ik de lezer door een button naar de volgende vraag wil laten gaan. Dit heb ik gedaan door de macro op te nemen: PageDown. De enquete wordt echter op verschillende computers gebruikt, waarbij de afmetingen van een page kunnen varieren. Dan werkt de macro met page down niet meer.

Ik heb mijn bestand bijgevoegd. Mijn vraag is dus, hoe kan ik door middel van een button de invuller van de enquete direct naar de volgende vraag leiden.

Ik heb een aantal vragen verwijderd omdat anders de bijlage >100Kb zou worden.Bekijk bijlage Screening TH en TK verwijderde vragen.xls

Mvg, Henk
 
Zet uw vraag telkens op een honderdtalrij(!) 100,200,300,400.....
en gebruik volgende macro:

Code:
Sub test()
Application.Goto reference:=Range("a100"), scroll:=True
End Sub

Voor die Range("A...") kan je ook een gedefiniëerde naam gebruiken.

Succes, Cobbe
 
Opgelost!!!

Prachtig, dat is wat ik zocht. De enquete is daarmee klaar voor gebruik. Hartelijk dank Cobbe!!!:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan