Automatisch namen invoegen uit excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenbreda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag ik heb plaatje in powerpoint waarmee ik een kleine diploma uitprint omdat ze een cursus bij mij hebben gevolgt. Echter moet ik nu telkens die namen van een excel bestand overtype, is het mogelijk dit te linken aan elkaar zodat ik met 1 verwijzing naar excel alle namen gelijk heb op de diploma's?

gr

jeroen

Je zou het ook kunnen omdraaien, dat je de diploma maakt in Excel....

En hoe moet je dat dan doen om meerdere namen in een bepaalde tekstbox (of cel) te zetten?
Het is dus de bedoeling dat als ik een lijst met deelnemers heb die in 1 tab kan zetten en in de andere dan de diplomaformat. en met een bepaalde formule ofzo alleen de namen hoeft te selecteren en voor alle namen 1 geprint kan worden.

How about this...

Voeg kandidaten in de gele cellen en druk op maak diploma deze kan je dan uitprinten via de andere knop...
Maak een 'standaard' diploma aan op tabblad 'diploma', want deze wordt gebruikt als soort sjabloon

Bijlagen

Waarom je Powerpoint gebruikt verbaast mij een beetje; ik zou zeggen: klusje voor Exel voor de gegevens, en een Samenvoegdocument in Word. Ben je echt heel snel klaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan