Hoi,
Ik ben bezig met een excel bestand en heb ooit eens gehoord dat het op de één of andere manier mogelijk moet zijn om:
als je in één werkblad een nieuw record invoert, excel automatisch een werkblad met de naam van dit nieuwe record aanmaakt.
Ik ga ervanuit dat dit middels een macro moet, maar ben niet zo gevorderd dat me dat lukt.
Hierbij mijn bestand:
Bekijk bijlage werkblad NAWgegevens.xls
Eigenlijk hoop ik dat de mensen die dit lezen hier meer verstand van hebben en mij op weg kunnen helpen.
Groetjes Heleen
Ik ben bezig met een excel bestand en heb ooit eens gehoord dat het op de één of andere manier mogelijk moet zijn om:
als je in één werkblad een nieuw record invoert, excel automatisch een werkblad met de naam van dit nieuwe record aanmaakt.
Ik ga ervanuit dat dit middels een macro moet, maar ben niet zo gevorderd dat me dat lukt.
Hierbij mijn bestand:
Bekijk bijlage werkblad NAWgegevens.xls
Eigenlijk hoop ik dat de mensen die dit lezen hier meer verstand van hebben en mij op weg kunnen helpen.
Groetjes Heleen