Automatisch nieuwe werkblad met sjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen468

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2016
Hi allemaal,

Mijn eerste post, groot gebruiker/ fan van de al jaren gebruikte tips in de verschillende fora!

Mijn vraag: ik heb een database met cursisten. Op tabblad 1 heb ik een overzicht van deze cursisten, per volgend tabblad één cursist waarin allerlei gegevens ingeklopt kunnen worden die via formules weer op de overzicht bijgewerkt worden (uren, beoordeling etc.). De formules zijn niets meer als =ALS of =SOM (van het totaal aantal uren), niks bijzonders. Via een hyperlink kan er tussen de cursist en overzicht gesprongen worden.

Bijgevoegde post was er handig! Maar halverwege stelt Hel1s een vraag, die ik ook heb. Kan ik die tabbladen per cursist ook automatisch aanmaken, met formules er al in?

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...isch-nieuw-werkblad-aanmaken-bij-nieuw-record

Ik ben heel benieuwd!

In de bijlage mijn database. Ik wil als ik op B3 een naam invul, automatisch een nieuw tabblad met alle = koppelingen.

Dank alvast!

Bekijk bijlage Opleiding Service & Opbouw voor externe.xlsx

Het kan zijn dat ik het niet goed zie maar ik zie geen lijst met cursisten. En 1610 tabellen lijkt mij ook niet zo'n goed plan.

Maak één tabel met de cursisten en één tabel voor de opleidingen per cursist. Als je dit voor elkaar hebt dan kan je eens na gaan denken over de presentatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan