Automatisch op slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdfeenstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2014
Berichten
2
Hallo,

ik heb een laptop en die gaat soms automatisch op slaapstand zonder dat je dat wilt, ook als je gewoon aan het typen bent. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
 
Rechtsonder staat het batterijtje waaraan je kunt zien hoe vol je accu nog is en of die opgeladen wordt. Als je daar op klinkt kun je klikken op "Helderheid van beeldscherm aanpassen".
Als je daar op hebt geklikt komt er een schermpje met 2 opties, Gebalanceerd en Energiebesparing. Achter degene die je in hebt geschakeld staat "De schema instellingen wijzigen".
Als je daar op klikt krijg je een overzichtje met Beeldscherm Dimmen, Beeldscherm uitschakelen naar zoveel minuten, en De computer in slaapstand zetten naar zoveel minuten. De laatste optie moet je aanpassen na de gewenste keuze. Bijvoorbeeld dat hij pas na 2 uur in Standby gaat.

Hoop dat ik je hiermee vooruit heb geholpen.
 
dat is het niet want alles staat op nooit. ik bedoel dat het hij ook op slaapstand gaat terwijl ik gewoon aan het werk ben op mijn laptop
 
Hmm okee, wordt je laptop toevallig erg warm wanneer hij weg valt? Want ik lees ergens dat het misschien ook met oververhitting te maken kan hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan