Scorpio33
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2007
Geachte helpers,
Ik ben bezig om via een vba een ander workbook te openen via bepaalde celwaarden. Naderhand moet het workbook gaan controleren of bepaalde cellen overeen komen met dezelfde bepaalde cellenwaarden van het te openen workbook.
Dit is wat ik tot nu toe heb kunnen maken. Het probleem zit 'm echter in "Dossiernummer" dit is bij elk te openen bestand anders en staat ook niet in het workbook. Het probleem undersquare kan ook een probleem geven maar dat weet ik pas als het eerste probleem is opgelost.
Het bereik van de dossiernummers ligt tussen 0 en 700. De undersquares zitten ook in de bestandsnaam van het te openen bestand maar ik ben er niet zeker van of deze ook in de code moeten staan om het bestand te kunnen openen.
Private Sub CommandButton7_Click()
Application.DisplayAlerts = False
Dim naam1 As String
Dim Voorletters As String
Dim Werkplek As String
Dim Geboortedatum As String
Dim Werkplek As Variant
Dim path As String
Dim OpenFilename As Variant
naam1 = [E1]
Registratienummer = [D1]
Geboortedatum = [J1]
Voorletters = [F1]
path = "C:\Testen\"
Workbooks.Open Filename = "naam1 & "_" & Voorletters & "_" & Dossiernummer & "_" & Werkplek & "_" & Geboortedatum "
Application.DisplayAlerts = True
End Sub
Alvast bedankt voor het kijken.
Ik ben bezig om via een vba een ander workbook te openen via bepaalde celwaarden. Naderhand moet het workbook gaan controleren of bepaalde cellen overeen komen met dezelfde bepaalde cellenwaarden van het te openen workbook.
Dit is wat ik tot nu toe heb kunnen maken. Het probleem zit 'm echter in "Dossiernummer" dit is bij elk te openen bestand anders en staat ook niet in het workbook. Het probleem undersquare kan ook een probleem geven maar dat weet ik pas als het eerste probleem is opgelost.
Het bereik van de dossiernummers ligt tussen 0 en 700. De undersquares zitten ook in de bestandsnaam van het te openen bestand maar ik ben er niet zeker van of deze ook in de code moeten staan om het bestand te kunnen openen.
Private Sub CommandButton7_Click()
Application.DisplayAlerts = False
Dim naam1 As String
Dim Voorletters As String
Dim Werkplek As String
Dim Geboortedatum As String
Dim Werkplek As Variant
Dim path As String
Dim OpenFilename As Variant
naam1 = [E1]
Registratienummer = [D1]
Geboortedatum = [J1]
Voorletters = [F1]
path = "C:\Testen\"
Workbooks.Open Filename = "naam1 & "_" & Voorletters & "_" & Dossiernummer & "_" & Werkplek & "_" & Geboortedatum "
Application.DisplayAlerts = True
End Sub
Alvast bedankt voor het kijken.
Laatst bewerkt: