• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch openen bestand uit map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt logies. Maar het bestand wat geopend moet worden word wel geopend. Waarschijnlijk omdat het een pad is en niet de volledige bestandsnaam?

Probeer deze eens uit
Code:
Public Sub Find_Document()
    Dim Temp_File_Name As String
    Dim File_Name As String
        Temp_File_Name = "C:\Testen\" & [E1] & "_" & [F1] & "_" & "*" & "_" & [D1] & "_" & Replace([J1], "/", "-") & ".xls"
        File_Name = Dir(Temp_File_Name, vbNormal)
     While File_Name <> ""
        Workbooks.Open "C:\Testen\" & File_Name
        File_Name = Dir
    Wend
End Sub

Mvg

Rudi

Probeer deze eens uit
Code:
Public Sub Find_Document()
    Dim Temp_File_Name As String
    Dim File_Name As String
        Temp_File_Name = "C:\Testen\" & [E1] & "_" & [F1] & "_" & "*" & "_" & [D1] & "_" & Replace([J1], "/", "-") & ".xls"
        File_Name = Dir(Temp_File_Name, vbNormal)
     While File_Name <> ""
        Workbooks.Open "C:\Testen\" & File_Name
        File_Name = Dir
    Wend
End Sub
Mvg
Rudi

Bij deze krijg ik op [E1} compileerfout: ongeldige of niet-gekwalificeerde verwijzing.

Met jouw voorbeeldbestand werkt dit perfect. Heb de bestanden opgeslagen in C:\Testen als Krous_M.L._2_225_19-12-1979.xls en wordt zonder probleem gevonden. Heb je al eens geprobeerd zonder Replace ? Niet dat het een rol speelt want je hebt een (langere) werkende code.

Mvg

Rudi

Ik had vanmiddag ff snel gekeken. Ik moet natuurlijk een aantal aanpassingen doen, in verband met gevoelige informatie. Heb net even wat beter gekeken en hij werkt ook inderdaad.
Ook hiervoor mijn hartelijke dank. Het is maar een gedeelte van de code van die ik heb nodig heb. Dus ik denk dat ik deze ga gebruiken om het iets overzichtelijker te houden.
Desalniettemin, allen verschrikkelijk bedankt voor het helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan