Automatisch openen nzb in grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ccmvinke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2009
Berichten
3
Ik werk op een vista machine met ftd en grabit. Als ik via ftd een nzb-file zoek op internet en het nzb bestand wil binnen halen, dan krijg ik daar de opties "zoeken", "opslaan" en "annuleren". Nou moet het mogelijk zijn om de bestanden automatisch in Grabit te laten openen, maar bij mij werkt dat niet. De optie "openen" is bij mij dus "zoeken".

Nou heb ik vanavond op de XP machine van mijn vader alles geinstalleerd en dan werkt het wel goed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb alles al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar niets lijkt te helpen. Ik krijg wel steeds in eerste instantie een foutmelding als ik ftd installeer (dat het niet correct is geinstalleerd) maar deze melding blijf ik krijgen hoe vaak ik het ook opnieuw probeer. Maakt geen verschil of ik de download file eerst opsla of meteen uitvoer. Verder werkt ftd wel prima...

?????
 
Dit heeft in iedergeval niks met FTD te maken. Heb je Grabit al toegewezen als standaard programma om NZB mee te openen?

Zo niet kun je dat als volgt doen. Download een nzb.
Vervolgens rechterklik je het bestand en kies je voor openen met->programma kiezen. Kies uit de lijst Grabit en vink onderin aan: Dit type bestand altijd met dit programma openen.

Ik denk dat dat je probleem oplost.
 
Ik heb in Grabit onder Preferences aangevinkt staan "associates NZB files with Grabit". Dus dat zou volgens mij goed moeten zijn.

Als ik nu een nzb file opsla en dan wil openen, dan heb ik alleen de optie "openen" en niet niet "openen met" ???

Nog suggesties?
 
Ok, gelukt via de eigenschappen van de file!!!
thanks voor de suggestie!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan