Automatisch openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Als ik een dvd in de speler doe krijg ik het venster waarmee ik de dvd wil openen.Daar staan een paar opties in die niet werken(Zie bijlage)Ik denk dat dit is overgebleven van het verwijderen van trial versie Nero9;daar ging nogal wat mis.Dit zal misschien iets in het register zijn.Weet iemand hoe je dit kunt verwijderen???

Bijlagen

• Automatisch afspelen.jpg
    Automatisch afspelen.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 23
De removaltool heb ik al gebruikt en dat hielp niet.Het registerverhaal kom ik helaas ook niet verder mee.Dat gaat meer om als dat verster helemaal niet komt.Het is geen drama die foute verwijzingen,maar ik hou van een schone pc.Zeker ook omdat hij net nieuw is.En het is ook door dat geknoei van Nero9 gekomen en dat vind ik jammer.

als je nu nog eens nero 9 installeert en dan deftig gaat verwijderen met bijvoorbeeld revo unistaller ?

Heb inmiddels Nero9 opnieuw geïnstalleerd en waar achteraf gedacht de ellende mee begon gebeurde nu weer.Dan zeg hij dat windows installer beschadigd is en krijg ik hem niet gedeïnstalleerd.Heb hem nu weer verwijderd met Nerotooltje,maar"probleem"niet opgelost.

sorry maar ik moet je het antwoord toch ook precies schuldig blijven :confused:

Misschien moet je nero even contacteren...

Ik probeer nog wel wat,maar ik denk dat ik het vrij snel voor gezien gaat houden.Het is ook niet ernstig.Bedankt voor het meedenken.

Probleem niet even op te lossen.Er leken sinds die tijd meet probleemtjes te ontstaan(Vooral vastlopen van Vista).Ik heb een Ghost terug gezet van voor installatie van Nero9 en daarna weer wat dingen opnieuw geïnstalleerd en alles is nu weer oke.Bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan