Automatisch opnemen in contacten onbetrouwbaar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Als ik e-mails bantwoord hoort het adres automatische te worden opgenomen in contacten, echter zijn ze vaak niet meer terug te vinden omdat dit niet gebeurt. Is dit een bekend euvel?? Uiteraard de optie aangevinkt
 
Welke versie van Outlook en waar heb je deze functie volgens jou aangezet?
 
Als ik e-mails bantwoord hoort het adres automatische te worden opgenomen in contacten, echter zijn ze vaak niet meer terug te vinden omdat dit niet gebeurt. Is dit een bekend euvel?? Uiteraard de optie aangevinkt

In Outlook bestaat die mogelijkheid al sinds MsOffice 2002 (XP) niet meer ...... :shocked:
 
Wat raar dat dat vinkje in 2007 er nog zit dan.... :shocked:
Sorry, betreft een vinkje om adressen toe te voegen aan de Safe recipients list (is net iets anders dan contacten)
2010 doet het wel weer automatisch maar noemt het "Suggested Contacts"
 
Laatst bewerkt:
In Outlook 2010 worden ze in een lijst 'mogelijke contacten' geplaatst, maar in de andere versies komt deze versie volgens mij ook niet meer voor. Bedoel je niet het vinkje dat personen in je contactlijst automatisch als veilig worden beschouwd?
 
Wat raar dat dat vinkje in 2007 er nog zit dan.... :shocked:
Sorry, betreft een vinkje om adressen toe te voegen aan de Safe recipients list (is net iets anders dan contacten)
2010 doet het wel weer automatisch maar noemt het "Suggested Contacts"

Frappant .... ik gebruik Outlook 2007, maar dat 'vinkje' !?
Kan je even aangeven waar dat te vinden is?
 
opties > voorkeuren > "ongewenste e-mail" > tabblad 'veilige afzenders'
 
opties > voorkeuren > "ongewenste e-mail" > tabblad 'veilige afzenders'

.... nou ja. dat is toch compleet offtopic ... !?
De vraag ging om het automatisch toevoegen aan contactpersonen bij beantwoorden
 
Hoi,

... overigens zat het in OE en zit het nog steeds in Windows mail (Vista).
In Windows live mail zit het ook als optie, maar pas nadat drie keer een mail naar hetzelfde mailadres is beantwoord.
 
Ik zie dat offtopic niet zo, als de topicstarter net als Ellasar de functies met elkaar verward snap ik de vraag wel. De geadresseerde wordt niet opgenomen in de contactlijst bij die functie en daar gaat de vraag over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan