automatisch opniew opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

martindejager

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2005
Mijn computer start zich zelf steeds opnieuw op. Ik heb Norton antivirus laten zoeken, maar hij kan geen virus ontdekken. Overigens gebeurt dit automatisch opstarten vaker als er geen programma actief is en soms tijdens het actief zijn van een programma

Klik rechts op Deze computer-> Geavanceerd -> onderaan opstart, instellen, vink daar uit computer opnieuw opstarten. Dan ga je waarschijnlijk een blauw scherm krijgen met een foutmelding. Post die even. Daar kunnen iets meer te weten komen.

verduidelijking gevraagd

Geplaatst door vanzwam
Klik rechts op Deze computer-> Geavanceerd -> onderaan opstart, instellen, vink daar uit computer opnieuw opstarten. Dan ga je waarschijnlijk een blauw scherm krijgen met een foutmelding. Post die even. Daar kunnen iets meer te weten komen.

NB ik ben maar een gebruikker, mogelijk dat ik vandaar niet goed begrijp wat ik moet doen. Als ik ""Deze computer" open krijg ik geen optie "geavanceerd" en kan ik dus ook niet aan of uitvinken

Re: verduidelijking gevraagd

Geplaatst door martindejager

NB ik ben maar een gebruikker, mogelijk dat ik vandaar niet goed begrijp wat ik moet doen. Als ik ""Deze computer" open krijg ik geen optie "geavanceerd" en kan ik dus ook niet aan of uitvinken

Sorry, uitgebreide uitleg.

1° Klik op start
2° Klik met de rechtse muisknop op "Deze computer"
3° Klik eigenschappen
4° Klik nu geavanceerd
5° onderaan bij opstart, klik instellen.
6° Vink nu het vakje computer terug opstarten UIT. Ik dacht 3° vakje bovenaan.

Als die dan trug wil opstarten, lukt dit niet, en als het ged is krijg je een blauw scherm met een foutmelding. Post dan de VOLLEDIGE foutmelding.

Re: Re: verduidelijking gevraagd

Geplaatst door vanzwam

Sorry, uitgebreide uitleg.

1° Klik op start
2° Klik met de rechtse muisknop op "Deze computer"
3° Klik eigenschappen
4° Klik nu geavanceerd
5° onderaan bij opstart, klik instellen.
6° Vink nu het vakje computer terug opstarten UIT. Ik dacht 3° vakje bovenaan.

Als die dan trug wil opstarten, lukt dit niet, en als het ged is krijg je een blauw scherm met een foutmelding. Post dan de VOLLEDIGE foutmelding.

Heb deze staapen gedaan, doch computer starten weer automatisch opnieuw op, echter geen foutmelding en/of blauw scherm.

Kik even naar de bijlage. In het linkse scherm, rood omkaders klik instellen. Je krijgt dan het rechtse beeld, vin daar het rrod omkaderde vinkje uit.

Bijlagen

• screenhunter_013 copy.gif
    screenhunter_013 copy.gif
    69,3 KB · Weergaven: 58
Geplaatst door vanzwam
Kik even naar de bijlage. In het linkse scherm, rood omkaders klik instellen. Je krijgt dan het rechtse beeld, vin daar het rrod omkaderde vinkje uit.

Had ik gedaan, doch had niet het gewenste resultaat. Computer starte weer uit zichzelf automatisch op, zonder dat er ee foutmeling kwam.

vr.gr. Martin,

Dat snap ik niet, want dit is de manier om heropstarten te vermijden. Nu ja, uitzonderingen bevestigen de regel, zegt men. Dat lukt bij 99,99% van alle pc's, maar ja, die 0,1 % blijkbaar niet. Ik moet passen nu. Misschien nog iemand anders een idee??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan