automatisch opslaan en naam toekennen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gwen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gwen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Berichten
13
Ik heb in Word een sjabloon voor een pakbon gemaakt. Zodra er een nieuw bestand geopend wordt verschijnt er een formulier waarop de gegevens ingevoerd kunnen. Deze verschijnen daarna op de bon. Tot zover gaat het goed.

Nu wil ik graag automatisch het bestand opslaan en een nummer toekennen, bijvoorbeeld:

de eerste keer dat een pakbon wordt aangemaakt, wordt deze gesaved onder P06-001, de volgende bon wordt gesaved onder P06-002 etc. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ben al een tijdje aan het klooien en zoeken, maar kan het niet vinden...
 
Kijk eens hier.
Is voor factuurnummer in excel maar het principe is hetzelfde en denk ik ook bruikbaar voor Word.
 
daar had ik al eens gekeken, maar het was me tot nu toe nog niet helemaal gelukt. Ga het denk ik nog maar eens goed bestuderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan