automatisch opstart programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
207
Welke automatisch opstart programma's mag ik wel uitschakelen en welke niet,of waar kan ik dat vinden,zodat ik niet de verkeerde uitschakel.

Grt Ron
 
Goedemorgen,

Als je bij zoekopdracht msconfig intoetst dan krig je een schermpje waar opstarten bij staat meld dan even wat er allemaal opstart dan kunnen we dat bekijken.

Modag
 
Je kan uutschakelen wa je wilt, alleen moet je de Microsoft Oparaiting system dingen niet uitvinken.

Jesse
 
Je kan uutschakelen wa je wilt, alleen moet je de Microsoft Oparaiting system dingen niet uitvinken.

Jesse

ok, daar heb je misschien een punt maar als je bijvoorbeeld een laptop met touchpad gebruikt & je schakeld dat stuurprogramma van dat touchpad uit kan je niet erg veel meer gaan aanvangen.

Daarom is het inderdaad handiger zoals modag zegt dat de TS even zegt wat er in dat lijstje van opstarten staat bij msconfig
 
Bij mij is alles wel is uitgeschakeld en deed alles het nog daarna weer dingen aan gedaan.

Jesse
 
Bij mij is alles wel is uitgeschakeld en deed alles het nog daarna weer dingen aan gedaan.

Jesse

Ja, niet elke pc/laptop is hetzelfde hé ;)
Ook is het niet echt veilig om alles uit te schakelen omdat je dan ook je antivirus etc. kwijt bent en dus zeer kwetsbaar bent voor virussen.

Bij mij was het in ieder geval zoals ik had beschreven maar ik heb dan ook nog wel een externe muis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan